marți, 7 august 2012

Ai venit asa,cat sa te asiguri ca n-am ramas fara lacrimi.


Resemnata de parca m-as arunca in propriul meu sicriu
Ma arunc mereu in bratele chinului
In bratele uscate ale suferintei
Mai inalte decat cerul.
Ma sugruma lipsa dragostei
Intr-o veche rana ce-ai stins
Incercand dorul sa-mi strapungi
Rapid,taios,cu frica
Dar cu buze dulci.

Mi-e vanata inima de atata mers descult prin lanuri de ghimpi;
Dar pentru dragostea ta as omori tot ce mi-e mai sfant!



Si nu mai stau,in noaptea asta fug doar cu parul prins in cuvinte ...Am sa-mi prind sufletu-n dinti si-am sa alerg prin toate colturile iadului ca sa te prind!
Pentru tine as face absolut orice si chiar mai mult!
Pentru tine as invia chiar daca as fi mort
Pentru tine as straluci si acum,desi in universul meu lumina s-a taiat demult!

Niciun comentariu: