miercuri, 14 decembrie 2011

Anomalie


Eu?O sarma cu jucarii agatate,o calimara de regrete,un regat de dragoste adunata si-un spital de suferinti,o lume intreaga de lacrimi varsate,o carte intacta asupra careia nimeni nu se incumeta a o citi,fiind greoaie,o plasa de prins fluturi cu tot cu vise,si-un ocean de esente tari.O explozie temperamentala ,am adunate-n ale mele simturi totalitatea purtarilor animalice...fierbinteala fricii si conturul umbrei eu sunt,drumul ingust in care te zbati natang,eu sunt raul necesar fara de care nimic n-ai fi,eu sunt aripa dreapta fara de care n-ai putea sa zbori,eu sunt culoarea din ochii tai,eu sunt nisipul si marea in care te scalzi,eu sunt soarele ce te-nfierbanta,sunt vapaia,lumina,apusul si rasaritul imi izbucnesc din vene,eu sunt TOT,raiul si pamantul,in mine sade fericirea,sunt o fantoma a ceea ce altii sunt de fapt,rosu aprins de fum,carusel pictat in griuri colorate,eu sunt ceara in care dorinta ti-o topesti ,blandetea ascunsa dupa aparente,in mine-i un amalgam de lucruri neintelese,eu sunt divina comedie,drama,dama prinsa-n actiuni,eu pot sa fiu oricine vreau,oricat,oricand!!!!!

Niciun comentariu: