sâmbătă, 17 septembrie 2011

Cautatorul de povesti


Căutătorule de poveşti,deseori mă întreabă conştiinţa,când o să te plictiseşti să calci în picioare ale mele fereştri,cât o să mai îndrăzneşti să distrugi ceea ce cândva îti placea să iubeşti şi să citeşti in mine.Tu,mereu căutător de poteci străine,n-ai avut aptitudinea să mai înţelegi ale mele,taine,care te ţineau într-o permanenta beatitudine.
Probabil ţi-am părut abstractă şi,ca oricare artă,nu am putut faţă de tine,să mă fac înţeleasă.
E atât de bland să te numesc căutător de jocuri copilăreşti şi anume,poveşti,când practic,cu dramele mele te hrăneşti...te bagi în ale mele biblioteci,când nici subiectul propriu[Tu] nu ştii să-l defineşti.

6 comentarii:

今、この一瞬を spunea...

とても、神聖なお話です。

So sacred story.

Greeting
From Saga Japan

Anonim spunea...

FATO ESTI MIRACULOASA

G spunea...

Bianca,o sa devii o femeie de succes,crede-ma pe cuvant!Esti minunata,fiinta!

Andreea spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Maria spunea...

Bine Bibi!!!!!Esti multi-talentata.Vreau sa te aud si eu,cantand!Iar tot ce scrii,depaseste ce-i uman.Ma trec fiorii

Denisa Paun spunea...

Ai atatea creatii pentru care nu exista cuvinte de lauda indeajuns de mari.Stii ca apreciez tot ce faci si te sustin,pentru ca undeva in tine ma regasesc si pe mine si simplul fapt ca existi imi da si mie o sansa sa exist.Poate-ti suna ciudat,nu stiu...dar asta simt acum cand iti citesc cuvintele.Te pup!