luni, 7 februarie 2011





Simt ca in curand am sa ma transform`n dama
Simt ca tot ce am se va opri la vama
Simt ca soarele imi provoaca teama
Simt ca oamenii nu-mi sunt de aceeasi teapa
Simt ca m-am impiedicat de-o treapta
Simt ca tot ce am,pleaca
Si ca toate`mi scapa.




Aceeasi zi dimineata de dimineata
Aceleasi lacrimi lasate sa curga pe fata
Aceleasi zambete`n exces
Aceeasi oameni cu tupeu prostesc
Aceeasi copii cu mana`ntnsa ce cersesc
Si banal, supravietuiesc.


Aceeasi nemultumire ,despartire si cearta peste tot
Ca nu te-ai lasa induplecat,nici mort
Ca egoismul pune plasa peste tot
Si vrei intelegere, dar altii nu mai pot.

2 comentarii:

Ramona spunea...

Doamne Bianca draga esti o fata minunata,frumoasa,sensibila,profunda...gandesti extraordinar...sa te ajute Dumnezeu sa ajungi unde meriti...

Alter Ego B spunea...

Unde merit?Multumesc