luni, 13 mai 2013

aici.acum.

TU porti noaptea, in clavicule, furtuni.... Iar in zori de zi,picaturi de ploaie... Ce curg pe tulpina Sufletului meu Siroaie... Noptile nu mi se mai termina,tu nu imi mai iesi din gand,ma invart bezmetica intr-o lume in care n-am ce cauta,te vreau pe tine,strain de fericire,necorespunzator altor firi umane demagnetizat fara mine,fara cerneala in stilou,fara masti si custi,sa-mi umpli golul in care ai ingropat ale mele taine,sa vii,cu groaza sa-mi indulcesti amarul,sa fugi spre mine din departari,sa ma arunc in ale tale brate si sa urlu,sa nu ma mai desprind de tine,de ceea ce ai fost candva,sa ma lipesc pe veci,caci suferinti se inalta si-mi adancesc chipul,ma uita pentru o fapta nobila,aceea a uitarii.O vioara pe al tau umar,hurui sa ma fac auzita,desi tu ai uitat sa ma acorzi.

Niciun comentariu: